KERGE LÕPUSTEL - RASKE AHINGUS!

KERGE LÕPUSTEL - RASKE AHINGUS!

kolmapäev, 15. aprill 2009

Ettelaulmine läheneb: närv sees

Nüüd on siis aeg niikaugel, et ettelaulmine on saamas tõeks.
Tõe hetk saabub teisipäeval, 5. mail kl 18 Veeriku koolis (ei tea kas Tõe-hetke Lilit ka tuleb?).
Mina, kes ma polnud mitu korda järjest proovi sattunud, olin eile väga rõõmsalt üllatunud koori aina paranenud laulutaseme üle. Rõõmustasid ka uued lauljad (jajaa, see oli Jaan-Willem Sibul, kes oma koolitatud häälega baritonile mahlakust lisas).
Ettelaulmiste (eeskätt segakooride) kohta liigub muidugi igasuguseid legende, mis sarnanevad inimlihavabrikute lugudega sõjajärgsest Tartust. Ilmselt on ülekuulajaid olnud erinevaid ja rahvasuu pole ekstratega koonerdanud. Aga näiteks Põlvamaal oli meeskooridesse olnud väga soe ja soosiv suhtumine ning Alo Ritsingu ja Ants Sootsi kiidusõnad innustasid koore endast parimat andma. Küll läheb nii ka Tartus!
Mida saame veel teha?
Osaleda laupäevases laululaagris. See on edu pant. Ja kaks viimast proovi on ka vääääga olulised.
Ma olen kohe täitsa närvis :-) Aga kunstile makstud lõiv peab end ettelaulmisel ära tasuma!
Näeme laagris!
Hannes

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar